reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Svetlík

Michal Svetlík

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý Ružinovčan, ktorý má rád svoje mesto a svoju mestskú časť, a považujem za svoju povinnosť vnímať svoje okolie kriticky, chváliť to čo si zaslúži pochvalu a kritizovať to, čo je podľa mňa nesprávne, či už z morálneho alebo legálneho hľadiska. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Načo nám je také referendum?

Michal Svetlík

Politika Načo nám je také referendum?

Toľko nenávisti tu už dlho nebolo. No alebo ju aspoň ľudia takto verejne nevyjadrovali. Už o necelé dva týždne po nás chcú, aby sme rozhodovali o pár nie práve inteligentne položených otázkach. Začnem torchu k prvým dovm, ak náhodou nepoznáte presné znenie, tu sú: Súhlasíte s tým, aby sa manželstvom nemohlo nazývať žiadne iné spolužitie osôb okrem zväzku medzi jedným mužom a jednou ženou? Súhlasíte s tým, aby párom alebo skupinám osôb rovnakého pohlavia nebolo umožnené osvojenie (adopcia) detí a ich následná výchova?

  • 25. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 829x
  • 1
Bude Ružinov nová Petržalka?

Michal Svetlík

Bude Ružinov nová Petržalka?

Vždy som zo všetkých strán počúval, že je to najlepšia mestská časť Bratislavy na bývanie, a aj som s tým sám súhlasil. Veľa kriminality v okolí nebolo, pravidelne som tu vídal policajné hliadky, pred pár rokmi ešte ani nebola tak hustá zástavba oblasti. Blízkosť k centru, dobrá sieť MHD, to všetko podporuje ten názor. No ja si tým prestávam byť taký istý, ako som doteraz bol.

  • 9. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu